Skrivet den: 2015-07-09 Klockan: 01:43:07

Jag är på väg

...hem till Sverige för TRE månaders semester med skitungarna. Älsklingen är hemma och jobbar. 

Tiden har gått och det har hänt mycket. 
...och på samma gång ingenting. 

Det har varit en konstig tid och om jag kommer i stämning när jag kommer hem till mamma så ska jag berätta. 

Men just nu sitter jag på Oslos flygplats och har fem timmars väntan kvar till anslutningsflyget till Stockholm går. Ungarna ligger på en filt och sover efter MYCKET flams och trams. 
Vad ska jag göra?
Bara jag inte blir kissnödig och måste gå på toa. 
Inte bli kissnödig...





Jag hör av mig. 

/Y - som försöker att inte tänka på att gå på toa. 



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hoppas ni får några fina månader och att du tar med dig värmen hit! :)
Kommer du att vara i Stockholm hela tiden?
Kniiiip ;)
Kramen

Svar: Tack! Jag kommer att vara i Stockholm i ca tio minuter när jag blir hämtad på flygplatsen. ;)
Yohanna i Las Palmas

2015-07-09 @ 01:58:49
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Diana

Åååå va kul att du kommer hem Yohanna!

Svar: Jag kommer hem igen till slut (jul som Peter Jöback sjunger ha ha)
Yohanna i Las Palmas

2015-07-09 @ 08:06:41
Postat av: Anonym

Puss till er och väl kämpat!

Svar: Tack! Ja nu är det skönt att vara framme.
Yohanna i Las Palmas

2015-07-09 @ 09:34:43
Postat av: Anna (www.smids.blogg.se)

Men oj, vad snopen jag blev när jag såg på Instagram att du var på väg! Önskar dig en härlig tid här i Sverige och framför allt hoppas jag att allt är bra med dig!Kram

Svar: Ja jag har haft det lite som ett hemlighetsmakeri och inte berättat något på bloggen. Bra att du blev överaskad ha ha!
Yohanna i Las Palmas

2015-07-09 @ 09:37:25
Postat av: Lena2

3 månader i Sverige borde göra under för barnens svenska!

Svar: Jag hoppas på samma sak ha ha.
Yohanna i Las Palmas

2015-07-09 @ 20:32:22
Postat av: Hyrestanten

Förstår att det måste ligga en hel del bakom beslutet och hoppas allt kommer att kännas bra när du kan vara hos dina föräldrar. Visste inte att barnen får vara lediga så länge från skolan.

Svar: Ha ha vi har utverkat specialtillstånd från skolan och de kommer egentligen bara två veckor försent till skolstart. Tack för mailet. Det var jättesnällt att skriva så uppmuntrande till mig. Det kändes i hjärtat. Jag ska berätta. Måste bara komma i stämning. Tack än en gång.
Yohanna i Las Palmas

2015-07-10 @ 01:18:58
URL: http://www.hyrestanten.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0