Skrivet den: 2015-08-20 Klockan: 23:42:42

Solsemester

(Es increíble. Nunca se ha visto tiempo tan bueno en Suecia como ahora. Todo el mes de agosto sin llover o estar nublado ningún día. Y con este tiempo no me da ningún gana de ponerme con el ordenador y escribir. 
Lo siento. 
Estoy disfrutando mis vacaciones. )





Hallå där!
Det var länge sedan. 
Dagarna rullar på. Det är underbart väder. Livet rullar på. 
Och jag har INGEN lust att sätta mig framför datorn. 

Det har gått så långt att jag faktiskt önskar mig en regnig dag för att kunna sitta och skriva ifatt om allt fint vi är med om. 
Det är ju helt otroligt. 










I morgon ska vi åka till Kolmården. 
Vädret ska bli otroligt. 
.....igen. 

Men jag njuter. 

/Y - som har massor att berätta. 


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så härligt att ni får en fin semester här!
Och vädret det fortsätter nog ett par veckor till.
Tror jag iaf :)

Svar: Man vet aldrig. Idag regnade det. Är detta slutet? ha ha ha
Yohanna i Las Palmas

2015-08-21 @ 00:06:27
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Birgitta S

Hej!
Förstår att du inte vill sitta vid datorn när vädret är helt underbart roligt att du och barnen får uppleva en härlig sommar i Sverige och inte bara regn. Ha så trevligt på Kolmården!

Svar: Kolmården var fantastiskt tack. Och idag kom första regnet på en hel månad.
Yohanna i Las Palmas

2015-08-21 @ 09:44:00
Postat av: Hyrestanten

Roligt med ett livstecken från dig. Fortsätt njuta!
Kram!

Svar: Ja det blir inte många livstecken härifrån. Tiden går för fort ;)
Yohanna i Las Palmas

2015-08-23 @ 02:17:44
URL: http://www-hyrestanten.blogspot.se
Postat av: Freja

Underbart att ni fick del av finvädret!

Svar: Ja nu har vi fått njuta ordentligt.
Yohanna i Las Palmas

2015-08-25 @ 00:10:20
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0