Skrivet den: 2015-04-07 Klockan: 00:26:35

Här är det slut på semestern

....helsikes, jädra, förgrömmade tid. Vilket spratt du spelar oss hela tiden. Så lång tids väntan och längtan, och så är det över på ett fjutt. 

Nu är det slut och det är så svårt att fatta. 






































Vi packade ihop igår och åkte hem sent på kvällen. 
Att äta fiskpinnar och potatismos med en klump i halsen är det jag har ägnat mig åt idag. 
Ungarna har varit i skolan. 
Jag har jobbat. 
Livet har återgått till det normala. 
Vardag. 

Ja inte riktigt. 
Föräldrarna är kvar tills på fredag och kommer och hälsar på i morgon. Än återstår några familjedagar. 
Sedan blir det ångest på riktigt. 

Jag HATAR avsked. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Sören Densjö

Vilken härlig samvaro som Ni har haft. Njut av minnena. Kul att se bilderna. Nästan som att vara med. Påskris från Närke - snacka om att vidhålla de svenska traditionerna. Hälsa alla.

Svar: Jajjemen! Påskris från hemtrakten. Vilken lyx. Torkar det nu till nästa år men det kommer inte att bli samma sak när det inte kommer att slå ut.
Yohanna i Las Palmas

2015-04-07 @ 07:41:53
Postat av: Annelie

Jag hoppas att ni ändå hade det riktigt skönt och att ni njöt till max. Känner så väl igen känslan att man har längtat och längtat och så säger det bara svisch och så är det dags att åka hem igen.

Svar: Jo vi njöt. Men det är just det som är så svårt, njuta på beställning lixom.
Yohanna i Las Palmas

2015-04-07 @ 07:52:03
URL: http://anneliestankar.wordpress.com
Postat av: Freja

Semester borde aldrig ta slut... Vilka fina ägg ni gjort! Och jag känner att jag missat nått, vad arbetar du med nu?

Svar: Jag tycker att vi folkomröstar om det, semester som aldrig tar slut. Och nej du har inte missat något, jag är fortfarande arbetslös. Men jag ger endel privatlektioner om dagarna.
Yohanna i Las Palmas

2015-04-07 @ 22:11:45
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0