Skrivet den: 2013-09-08 Klockan: 10:25:10

Här har vi helg

....så var inte oroliga, jag är här. Vi monterar Ikea-möbler till Lillskattens rum bara och sånt kräver koncentration.
Vi har bara tre dagar på oss och måste bli klara.

Så käkade stor-datorn upp mitt fredagsvägningsinlägg och bestämde sig för att dö. Och så var det en överraskning i det ena möbelpaketet.
Sånt tar tid och ork att fixa.

Annars är det som vanligt här: solen skiner när vi måste vara inomhus, inga stylade frukostar och den ANDRA Grey-boken snart avklarad.

Återkommer...

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Freja

Just i IKEA-paket vill en inte ha några överraskningar...

Svar: Precis! Just i dessa vill man INTE ha överraskningar.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-09 @ 00:13:46
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Lisbeth

Hm, funderar på om jag skulle skaffa Grey-böckerna och plöja igenom dem när jag vilar efter operationen?
Har njutit av den sista (?) sommarvärmen idag, 24 grader i Göteborg en bit in i september, inte så illa :)
Det där med bloggandet får väl komma igång - sen.. ;)
Lycka till med Ikea-skruvandet!
KRam

Svar: Om man har mycket tid till övers och behöver underhållning så kan man göra det. Men mycket sex är det och konstiga tankar får man.....i alla fall jag. Får återkomma med utförligare ressencion senare. Avslutar nu del två.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-09 @ 00:16:10
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se
Postat av: Marie-Louise

En sådan överraskning vill man ju inte ha :( Kram

Svar: Nej inte alls och inget annat strul heller tack när man håller på och skruvar ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-09 @ 16:09:49
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0