Skrivet den: 2013-11-01 Klockan: 23:36:09

Här har jag fått mig ett riktigt gott skratt

...när vi idag kom iväg på ÄNNU ett överaskningsfödelsedagskalas för en arbetskamrat till Älsklingen. 





Jag hade ingen lust. 
Jag villa bara vara hemma. 
Jag ville inte röra mig ut sängen. 
Jag var trött och slutkörd. 

Det var helgdag idag. 
Alla var lediga. 
Därav den slappa stämningen här. 
Alla helgons dag. 
Kyrkogårdarna fulla här. 

Vi skulle på överaskningsfödelsedagskalas och sedan åka vidare för en helg i sommarstugan tillsammans med svärföräldrarna. 
Jag var inte så pepp. 
Men vi kom iväg. 

Och JÄDRAR vad trevligt vi haft det idag. 
En lunch som drog iväg över hela eftermiddagen och full med flams och trams. 
Och skratt. 
I goda vänners lag. 
Precis vad jag (vi) behövde. 














Nu väntar en sommarstugehelg. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

De fester jag haft roligast på är ofta de som jag inte alls haft några förväntningar på utan tänkt skippa!

Svar: När jag tänker efter så är det nog så för mig också.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-01 @ 23:48:58
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Ibland är det kul att det INTE blir
vad man tänkt sej! Ha en fortsatt trevlig
helg!

Svar: Just precis! Speciell när man inte tänkt att det skulle bli så mycket skratt som det blev nu.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-02 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0