Skrivet den: 2013-05-05 Klockan: 17:19:00

Här slappar jag i solstolen

...efter att ha haft en lite hektisk helg med Älsklingens jobbarkompisar här på besök hela lördagen.

Vi kom till sommarstugan SENT på fredagskvällen.
På lördagen grillade vi och badade med kollegorna.
Och idag har vi städat.

Men JUST nu så sitter jag i solstolen och har en lugn stund medans Lillskatten, som är feberfri idag (peppar peppar) äter lunch efter att ha sovit en sväng med sin fader efter ännu en febrig natt.

Idag är det mors dag här i Spanien och jag fick en bukett liljor i fredags som väntar på mig där hemma.
Men just nu firar jag alltså mig med en stund i solstolen innan det KAN vara dags för en sväng med dammsugaren i bilen.

Kan och kan vara dags förresten. Dags ÄR det. Frågan är bara om jag tänker göra det eller om tiden springer ifrån mig här i solstolen.
ZZZzzz...

/Y

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0