Skrivet den: 2013-05-13 Klockan: 15:14:23

Här är vi utan internet idag

....eller idag och idag. Det vet man ju aldrig hur lång tid det tar för en tekniker att komma hit och kolla varför alla lampor blinkar som galningar på internet-grunkan.

Precis när vi var i taget och skulle bestämma om byte till ny internetleverantör.
Men man kan ju inte vara utan internet. Inte ner än en timme eller två MAX.

Just idag när det var perfekt för en härlig måndagslista så krånglar det.
Jag går återkomma i frågan.

Någon är i alla fall stormförtjust i sitt nya rum och har sovit som en stock där inatt.
Någon annan minsta van vid att sova själv har däremot sovit mindre bra i natt och lyssnat ut i mörkret med oroliga öron.

Ha ha vad man är hönsmammig ibland.

/Y


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Härligt för Irma :)...men hönsmammor är vi nog lite till mans tror jag, hi,hi

Svar: Ka ka ka ka ka ;) (hönskackel)
Yohanna i Las Palmas

2013-05-13 @ 15:32:33
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Anonym

Hej! Vi har lite frågor om las Palmas och undrar om du har någon mejl så man kan skriva till dej där?
Mvh Erica och Josefine

Yohanna i Las Palmas

2013-05-13 @ 17:54:06
Postat av: Marie-Louise

vilket fint rum hon fått :)
Ja men så där var jag också när döttrarna "bytte" rum och fick eget rum, jag låg och lyssnade och tassade upp för att se att de verkligen sov. Jo lite hönsmammigt kanske men säkert helt normalt. Kram

Svar: Säkert HELT normalt, men inte mindre irriterande för det ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-05-13 @ 22:24:50
URL: http://www.madredetres.blogg.se
Postat av: Ruth i Virginia

Hehehehehe - Va´ var det jag sa?
Va´ skönt att lilla gumman sov!!!
Och nu är det dags för mej a krypa i säng.
Hoppas ditt internet problem klaras opp.

Svar: Japp nu har jag internett igen. Thank godd! God natt ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-05-14 @ 05:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0