Skrivet den: 2013-07-07 Klockan: 02:49:00

Här har vi haft en bra lördag

....helt enkelt.

Loppis, poolbad och nu darttävling klockan ETT på natten.
Jag VAR på andra plats en liten stund men tappade koncentrationen när jag skulle lägga upp mitt mitt-i-prick-kort på Facebook, och är nu nere på FJÄRDE plats.
Jäkla Facebook. 

 

 
Hela familjen inknökad i Oceanângaren för att âka pâ loppis.
FÖRUTOM min lillasyster, som var den som vi âkte för att visa loppisen, för hon lâg hemma med semestersjukan ;)
 
 
Loppisen i Arguineguin pâ lördagarna.
 

Lördagsmys vid poolkanten. DET är semester.

 

 

 Finns i sjön vid eftermiddagskaffet och sängdags för ungarna.

 

 

Och sâ min fullträff vid Dart-spelandet som gav mig en andraplats i TVÂ sekunder.

 

/Y

 


Kommentarer
Postat av: Freja

Fejjan är i vägen för både det ena och det andra...

Svar: Ja men du vet väl att det har inte hänt om det inte ligger på fejjan ;) ha ha TOKIGT är ordet ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-07 @ 23:05:32
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0