Skrivet den: 2013-08-28 Klockan: 01:39:32

Semester dag 23 - ingen lösning idag

Efter sju dagar med antibiotika och fyra dagar med propplösande olja i örat, så var det idag dags för lite örontvätt och en förhoppningsvis lösning på senaste månadernas öronstrul.

Jag sov oroligt på natten och jag hade ont i magen på vägen till akutmottagningen på vårdcentralen här nere.
Jag var orolig.
Jag VET ju att saker och ting inte brukar lösa sig på det sätt som man förväntar sig. Och nu var jag rejält trött på locket i örat som jag haft tillräckligt länge enligt mig.

Det började bra. Jag fick komma in till sjuksköterskan utan att behöva bråka speciellt mycket. Men innan man skulle tvätta och kikade i örat fanns där INGENTING.

Så varför hör jag ingenting?

Det komplicerade sig helt plötsligt och gick inte alls som jag tänkt mig. Mer örondroppar och mer utredning om det inte blir bättre.

Ja herre jisses!

Nåt annat har vi inte gjort idag.

/Y

.


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Hoppas det ordnar upp sig.
Det är inte kul att gå omkring med lock för öronen.....

Svar: Nej nu hör jag lite bättre......lite ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-28 @ 12:50:55
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Ruth i Virginia

Sista bilden är "kanon".

Reser till Sverige om nåra timmar.

Svar: Hat sâ underbart i SWEDEN. är det semester?
Yohanna i Las Palmas

2013-08-28 @ 18:05:22
Postat av: Freja

Så eländigt att det inte blir bättre, hoppas det snart går över!

Svar: Ja un är det bra igen....för mig i alla fall ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-28 @ 22:39:05
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Vid min ålder har man semester varje dag. Sverige har visat sej från sin bästa sida sen jag kom hit. Underbart soligt väder. Sitter på Ludvika bibliotek just nu. I övermorron blir det Sthlm.
Solen skiner!

Svar: Så härligt att höra. Sommaren i Sverige har varit fantastisk i år har jag hört.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-09 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0