Skrivet den: 2013-04-18 Klockan: 19:14:00

Här ligger jag i badet

...och har överlevt en hel dag med utflykt med Guldklimpens skola släpandes på TVÅ skitungar, en vagn, en bilbarnstol, matsäck och glatt humör.

 

 

 



Nu gick musten ur oss och efter att jag badat ungar och satt på en film till dem så badar även jag av mig lekdammet nu och så väntar vi på att Älsklingen ska komma hem från jobbet nu.
"Torsdag from hell" idag ju så han väntas hem sent.

Men vi sitter inte i sjön. Frågan är bara om vi lyckas att hålla oss vakna tills dess.
ZZZZzzzzz...

Det blev en bra dag trotts all oro.
Jobbigt men bra.
Vi överlevde.
Jag la inte ribban så högt.

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Nej men jag tror att ungarna hade skitkul och det VAR ju huvudsaken. Samtidigt som jag visat god samarbetsvilja och vilja att ställa upp när det häller inför skolan. Sånt ska man hinna med också som supermorsan ;)

Jag pustar ut och glömde faktiskt bort att jag saknar mina föräldrar som åkte hem till Sverige i morse.

/Y

 

 


Kommentarer
Postat av: Bertil

Härliga bilder. //Bertil

Svar: Tack för det. Trevligt att du tycker om att kika in här ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-18 @ 20:01:23
Postat av: AnneliH

Trevligt med utflykt :)...jag som skulle hunnit blogga om skor idag..men har haft det lite körigt här och inte hunnit...snyft... men ska försöka hinna skriva i morgon eftermiddag efter att jag varit på intervju :)

Svar: Ingen fara, ingen stress. Jag gick och lade mig igår UTAN att ha satt på datorn ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-18 @ 22:11:56
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Ruth i Virginia

There, there! That wasn´t so bad, was it?
Du är så energisk och full av liv, att du kan klara allt. Du behöver INTE oroa dej dagen innan, för det som KANSKE kommer att hända imorron.

Svar: Nej det gick ju bra trots allt. Man klarar mer än man tror. Fast idag är jag bra slak i kroppen ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-19 @ 00:09:31
Postat av: Kenneth

ja gud så skönt att man slipper sånt numera skulle aldrig orka sånt längre

Svar: Nej det går åt en del energi. Jag är ganska så slak idag ;) Bra att det är fredag då ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-19 @ 07:25:33
URL: http://rothvoss.blogspot.se/
Postat av: Gardenhouse

Så synd jag inte hann med sko inlägget...det hade ju varit såå kul!!!
Men om ett par veckor lär det ha lugnat ner sig hos mig efter några rejält jobbiga, ledsamma och oroliga månader...

Så härligt med utflykt! Och föräldra besök :) kan tro tiden går fort då de kommer...

Önskar er en trevlig helg!
Kram Sussi

Svar: Det gör inget att det kommer in i efterhand om du har tid idag. Jag själv var så trött igår att jag gick och lade mig UTAN att göra sammanställningen. Ska sätta mig nu ;) Hoppas att du inte har det FÖR jobbigt och ledsamt.
Yohanna i Las Palmas

2013-04-19 @ 10:37:05
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!
Och du är ju en Supermorsa även om du inte är med på skolutflykt! Glöm inte det!

Svar: Så HIMLA snällt sagt <3
Yohanna i Las Palmas

2013-04-19 @ 15:21:14
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0