Skrivet den: 2013-04-12 Klockan: 00:23:44

Här har vi poolat idag

...och varit hos föräldrabesöket i Bahia Feliz.
 
 
 
 
Några timmar i solen efter att jag hämtat Guldklimpen i skolan och kört Oceanångare mot södrare delar.
Det var ju "torsdag from hell" och Älsklingen hade långmöte på jobbet. Lika bra att hitta på något skoj då och helt något som innehåller barnvakt också ;)
 
Men gämt när jag kommer på ett sånt här ställe så får jag "all-inclusive-känsla" och börjar ropa på glass och drinkar i stora lass.
Jag fattar inte vart det kommer ifrån ;)
Lyx-turistare där.
Eller wannabe snarare...
 
I morgon är det fredag....igen.
Vart tog denna veckan vägen?
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Fenixmona

Ser härligt ut! Här glädjer jag mig idag åt hela 2 plusgrader efter 1,5 månaders ständigt minus! :)

Svar: Ja nu har ni haft det kallt läääääääänge. Våren måste väl komma nu.
Yohanna i Las Palmas

2013-04-12 @ 05:07:55
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Postat av: Freja

Ohh, så härligt det ser ut!

Svar: Det VAR härligt. Lagom varmt, nästan så där att man fryser lite och INTE vill bara. Men tillräckligt för att sitta i bikini ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-12 @ 22:52:45
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, blev dyrt låter det som eller hittade du ett armband?? ;)

Svar: Ha ha det FINNS inget all-inclusive på det hotellet. Det är bara känslan jag får där. Och visst fick föräldrarna hämta glass till mig. JAG kom ju med lunch ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-13 @ 00:36:21
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0