Skrivet den: 2012-10-25 Klockan: 13:06:55

Här kom det en award

...och jag måste erkänna att jag blev VÄLDIGT förvånad. Jag trodde att dessa hade försvunnit.
Blivit omoderna.
Jag menar JAG har ju inte fått någon på EVIGHETER ;)
 
 
 
 
Men min trogna Real Life- kåsör, Gardenhouse, skrev så här om min blogg när hon skickade den till mig:
"Yohanna i Las Palmas: Real life grundaren som berättar om livet på varmare breddgrader! Så kul =) "
 
Det kan man ju inte annat än att småSTORle åt och bli jättestolt.
Jag är svag för sånt här.....smicker och beröm. Det kommer man långt med hos mig. Synd bara att skitungarna inte har förstått det än utan behandlar mig som en betjänt och TROR att de ska få vad som helst efter det.
 
Ha ha de vet inte att det är jul snart och hämden är ljuv. Det kommer bli strumpor och underkläder i VARTENDA paket ;)
 
Men tack Gardenhouse, jag blev jätteglad och DU kan få önska dig vad som helst av mig ;)
 
/Y
 
PS Glöm inte att fortsätta att nominera favoritbloggar till Oscars-blogg-gale-tävlingen. Ända tills nästa fredag (2:a november). DS

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Grattis!

Det har du förtjänat

Svar: Tack!
Yohanna i Las Palmas

2012-10-25 @ 13:23:11
URL: http://mormormu.blogg.se
Postat av: Jaana

Härligt med berööm! :)

Svar: Ja sånt gillar jag ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-25 @ 13:44:07
URL: http://bananajaana.blogspot.se
Postat av: AnneliH

Ja, det är du värd!... vänliga ord kan man leva på länge :)

Svar: Tack!
Yohanna i Las Palmas

2012-10-25 @ 14:24:09
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0