Skrivet den: 2012-05-08 Klockan: 00:34:08

Yohanna blev utmanad

Idag var jag och min kamp för rättvisan pâ förstasidan i Las Palmas dagstidning Canaria 7. Vi blev ju lurade av en mäklarfirma för en herrans massa âr sedan och väntar fortfarande pâ rättegâng.
Idag kom det en artikel igen i tidningen om fallet och att de skylldiga nu har blivit arresterade i ECUDADOR.
Hur man nu kan fâ lämna landet när man har en massa rättegângar väntande pâ sig övergâr mitt förstând. Men jag vill inte tänka mer pâ detta trâkiga.
Det finns en blogg (Pâ spanska om det >>>)



Vi tar istället och avrundar dagen med en utmaning som jag fick av Madredetres för nân dag sedan:

1. Vad gör dig lycklig?
SOLEN! Fortfarande sâ blir jag sâ lycklig när jag tittar ut genom fönstret pâ morgonen och ser en strâlande blâ himmel och en knallgul sol.

2. Vart går din drömresa?
Jag skulle vilja âka till Thailand med familjen och göra det som sâ mânga gjort, ta bâten till nân nästan öde ö och bara vara där och njuta. Innan det blir ett turistghetto där ocksâ.

3. Ditt bästa mormor & morfar / farmor & farfar minne?
Ja det mâste väl vara alla midsommar dâ farmor spelade dragspel sâ vi barnbarn fick dansa runt midsommarstângen, hur farfar styckade älg i garaget om hösten och hur mormor sov pâ "gröna soffan" i TV-rummet och ständigt hyshade ât oss syskon sâ hon skulle fâ titta pâ nyheterna. VÄLDIGT irriterande pâ den tiden ;)

4. Din snyggaste "gå bort klädsel"?
Ja det mâste väl vara min NoaNoa-kostym som tyvär aldrig fâr gâ bort >>> :(

5. Ditt bästa partyminne?
Ja det bästa med ett partyminne är väl att man inte kommer ihâg det eller?

6. Vilken är din favoritparfym?
ABSOLUT Jopp som min Älskling använder vid speciella tillfällen och som han använde när vi träffades. Jag vet inte vad det är med mig och den parfymen men jag blir helt nipprig i huvudet när jag känner den.

7. Har du en "ungdomskärlek" du aldrig glömmer?
Japp det har jag. Det slutade sâ olyckligt att den inte gâr att glömma. Det kan hända att det fortfarande hade varit vi om jag inte klantat till det sâ förbaskat. Men sânna tokigheter gör man ju när man är ung. Det hör ju till. Och om det inte hade hänt sâ hade jag ju inte suttit här ;)

8. Hur och var bor du om 10 år?
I ett egenhändigt byggt hus med stor uteplats och byggt av pengar som jag tjänat pâ min storsäljande bok eller som vi vunnit. Hoppas hoppas ;)

God natt!

/Y

PS Oj dâ skulle visst ocksâ skicka vidare, det fâr bli till AnnaPanna som jämt att sânna tok-roliga saker att berätta. DS


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

I'm ON IT!!! Svar på GÅNG! :D Hihi Roligt!! Kram

2012-05-08 @ 10:20:10
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vad härligt att få läsa dina svar :) Tack :)



Kram

2012-05-08 @ 19:50:46
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: wing you

As a jags fan, I agree with you. The Jags haven't had consistant WR since Jimmy Smith and Keenan McCardell. QB's always look better with WR's that can run a route, get open, catch a ball and run with it.There have been glimpse's of light but not enough to continue on the past path. I'm sure Gene Smith stands behind his decisions, but it's not enough. With a new owner willing to bring the Jags into the 21st century it's time for Gene Smith to step up. GO JAGS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0