Skrivet den: 2012-05-26 Klockan: 12:55:10

Vad hände?

Jag vet inte riktigt vad som hände här hemma när jag var ute och gick i morse.
Slog det ner en bomb?



Ja detta kanske är en bild som främst hade hört hemma i kategorin REAL LIFE men i den kategorin kommer ett inlägg senare.
Om jag kommer till skott.
Det ska handla om rädslor. Så ta ett foto på något skrämmande så länge ;)

Ja jag spetade ut på en morgonrunda i morse TROTS att snickar-kompisen skulle komma och spackla färdigt Irmas rum.
Som jag sagt: Kommer jag inte ut på morgonen, så har jag väldigt svårt för att komma ut.
Och det behövdes verkligen inför denna hög med sockerbullar som väntar på mig i köket...

Så nu vet jag vad som väntar mig. Plocka undan detta kaos i lägenheten, som om jag ska vara ärlig är till hälften mitt egna fel, städa undan byggdammet och ställa i ordning inför kvällens begivenheter. Synd bara att jag inte har nån fjäderboa. Jag känner att tillfället kräva en sådan.

Bäst att köra igång.
Vi höres.

/Y

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Hoppas du fått nån ordning i kaoset. Fast du kanske borde lämnat städningen till i morgon, efter schlagern. Det kanske finns risk för utspilld dricka, popcorn och chips på mattan och en massa fjädrar överallt.

Nä visst ja! Du hade ju ingen boa... ;)

Ha en trevlig kväll!

Kram

2012-05-26 @ 17:37:54
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Anonym

fniss tänk hur det kan bli men det är nog mest vi mammor som ser bomben barn å karlar verkar inte bry sig:) kramen

2012-05-26 @ 18:33:36
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag har drabbats av mellomatthet, orkar inte krypa i paljettblåsan... Och ryser redan vid tanken att jag måste fota en spindel till veckans real life, brrrrrr

2012-05-26 @ 18:50:55
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0