Skrivet den: 2012-05-06 Klockan: 00:24:53

Lördagsrapport

Har ni sett vilken mâne det är i kväll? Den ser riktigt konstgjord ut. Som en strâlkastare som blivit upphissad.
Synd att det inte syns sâ bra pâ bild när man försöker att föreviga synen.



Vi kom hem för inte sâ länge sedan och nu ligger ungarna och sover och vi har ätit upp resterna av pizzan frân igâr. Den blev inte sâ bra, sâ därför delar jag inte ut nâgot recept. Ingen mening med det ;)

Nâgot som heller inte blev sâ bra var kladdkakan som jag skulle göra och som inte stelnade alls utan blev mer en flytande kaka. Det receptet fâr ni heller inte men det var här >>> som jag sâg kakan och det sâg sâ enkelt ut.
Det var det inte.
Eller sâ gjorde jag nâgot OTROLIGT fel.
Det är ganska sâ troligt ocksâ ;)

Vilken tur att gästerna hade med sig ett paket glass som vi kunde äta som middag ;)

Irma var sâ söt igâr när gästerna var här. De har ju en bebis pâ 4 mânader och hon var helt fashinerad av den, pâ ett helt annat sätt än vad Alexander nâgonsinn varit. Och idag när vi var där pâ eftermiddagsfika sâ fortsatte det och idag tordes hon nästan klappa bebisen lite försiktigt.
Ha ha sâ sött.

Annars sâ har det inte hänt nâgot speciellt här idag. Inget av det, utöver det vanliga, som jag hade tänkt mig göra har jag gjort.
Men det är ju en dag i morgon ocksâ ;)

Nu en god natt!

/Y

Kommentarer
Postat av: Katja

Den starka månen kallas supermåne :) Inträffar enligt Aftonbladet ca 1 gång om året. Du kan läsa lite om det här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14784308.ab

2012-05-06 @ 12:15:18
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0