Skrivet den: 2012-05-22 Klockan: 12:11:28

Uppdatering via web-TV

Jag hade ingen aning om att det var dop i Sverige idag. Vilken tur att man har fejjan att uppdatera sig om viktiga nyheter på ;) och så SvT-Play att titta på det med ;)



Det är "vanlig" dag idag, Alexander har gått till skolan, jag har fått min morgonrunda i solen och nu är allt som det ska igen.
Peppar, peppar...

Sitter och skriver inlägg om Irmas månadsuppdatering, lyssnar på MTv i bakgrunden och ser med ett halvt öga på web-Tv:n. Solen skiner in genom fönstret och det är ännu en härlig dag i Las Palmas.
Ikväll vankas det semifinal men jag vet inte än om den visas på spansk Tv eller om jag måste se den på den bärbara.

Återkommer straxt med Irma-uppdatering men ÄR verkligen björkarna så utslagna som man ser på bilderna från kyrkan?
Då har ni ju sommar nu ;)
Och finns det något som slår känslan när man hör sommarpsalmer från kyrkan och vet att HELA sommaren ligger framför en?

/Y

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Jag har också tittat på dopet och under tiden har jag bakat kanelbullar. Två flugor på smällen liksom ;)

Kram

2012-05-22 @ 14:05:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tittade oxa pa dopet och fick sadan dar harlig kansla i kroppen nar jag horde sommarpsalmen. Och oj vad jag fick hemlangtan. Inget slar den svenska sommaren. Tur att vi kommer vara dar en hel manad i ar! :)



HOppas ni far en fin tisdag!

2012-05-22 @ 14:46:37
URL: http://iwales.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Såg inte dopet, bara ett sammandrag på nyheterna. Har varit ute och fiskat idag :)...det åskade och mullrade lite längre bort men vi slapp regnet och det blåste kyligt men nu har det svängt och blivit varmt...visst är den på G...sommaren!

Kvällen blir spännande :)

Ha en fin kväll!

2012-05-22 @ 18:41:14
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0