Skrivet den: 2012-05-25 Klockan: 13:33:32

Fredagsvägning, what else?

VÄGNING
- 400 gram
:D
Man tackar och bockar.
Men som vanligt så hade jag inte förväntat mig detta. Jag låg i sängen i morse och försökte vakna, tänkandes på vad jag FÖRVÄNTADE mig för resultat idag, och jag kände varken upp eller ner.

UPP, för att jag smällde i mig så förbaskat många bullar i helgen >>>. Förbannelse över den som beslutade att börja sälja dem i vår mataffär;)
Och jag kommer inte att kunna stå emot dem idag på veckohandlingen heller. Det känner/vet jag på mig.

Men heller inte NER, för jag har känt mig som vanligt i mina kläder. Kanske lite mer musklig, men det väger ju mer.

Men jag är så glad så. Tro inte annat.

Men som jag beslutade för länge sedan i nåt argt ögonblick, så blir det ingen kroppsbild förens jag ligger på minus igen. Minus jämfört med den vikten som jag hade innan sjukdom och påsk. Det fattas bara 300 gram så är jag på banan igen.
Stadigt nedåt.
Sakta men säkert.
Och då blir det bild och kroppsmätning av.

UTVÄRDERING
Det har varit en bra vecka utan för många missöden. Ja jag kan faktiskt inte komma på något enda RIKTIGT missöde.

Morgonrundor varje dag, utom i söndags då snickar-kompisen kom tidigt på morgonen och jag inte kunde gå ut. Annars så, varje dag.

Maten har lagats enligt regler och bestämmelser.
Förutom.... ja nu kom jag på det. Det blev ju pannkakor i torsdagskväll. Men jag åt faktisk bara den obligatoriska vid stekningen. Och sedan en som efterrätt med lite sylt efter middagen.
Men fy 17 vad det är svårt att stå emot pannkakor.
Jag skulle kunna äta minst 100 om det är med jordgubbsylt till.

Och plankan, håll i er nu, för jag har faktisk kommit ihåg att göra den ett par gånger. Men det gäller att passa på medans man kommer ihåg det. Så det blir direkt ner på golvet, mitt bland ungarna och smulorna och så fram med klockan.
Synd bara att det är så svårt att ta kort på sig själv när man ligger på golvet med två ungar klängandes på en och knallröd i fejjan. För det hade varit kul att se ;)

Så där ja.
Det var denna veckan.
Morgonrundor - CHECK!
Mat - CHECK!
Plankan - På G.
Och 3,6 kilo kvar till målet.

Hur har det gâtt för er?

/Y


Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Haha, ja en "plankbild" hade varit skoj ;)

Minus på vågen. Hurra vad du är bra! Trots dom dumma bullarna ;)

Ha en trevlig helg! Här är det ju pingst men det firas kanske inte hos er. Inte för att det firas speciellt här heller men... :)

Kram

2012-05-25 @ 15:34:19
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0