Skrivet den: 2012-05-04 Klockan: 13:12:10

Fredagsvägning efter Valborgshelg

FREDAGSVÄGNING
XX kg
Jag bestämde mig redan i helgen att jag inte skulle väga mig idag.
Varför göra det?
Jag mâr ju bara dâligt över det om det visar oönskat resultat, och helgen blir förstörd.
Och eftersom denna veckan bestâtt av fler helgdagar än fettsaneringsdagar sâ är det ju ganska sâ uppenbart att resultatet inte skulle vara nâgon solskenshistoria precis.
Man kan tro pâ Tomten, men detta är en annan sak ;)

Men jag klev upp i morse och in pâ toa, tror ni att jag kunde hâlla mig ifrân vâgen?
Jag kan ta det, sa jag till mig själv.
Jag kan ta beskedet, vad det än mâ vara.

Ja jag klev ju upp pâ vâgen och...
Helgen är ju INTE förstörd om jag säjer sâ.
Och ÄN en gâng sâ är jag helt förvirrad över hur detta med kroppen och fettförbränning gâr till.

UTVÄRDERING
Fredag till tisdag sâ var det helg, svärmorslunch, sommarstuga, smaskeri, grillning, godis, unna sig, njutning och helt avsaknad av dâligt samvete. Jag hade ju bestämt att jag inte skulle väga mig ;)
En beachwalk hanns med. Ârets första. Ârets vitaste.
Resten av dagarna gjorde vi andra saker.

Men onsdag till idag sâ har det varit bra dagar med morgonrunda, bra matlagning, inget fallande för frestelser och även extra motion pâ eftermiddagarna.
Dock varken planka eller stegräknare. Det blir nästa veckas uppdrag.

Jag är nöjd.

Det var denna veckan det, rätt ok.
Morgonrundor - CHECK!
Mat - CHECK!
Plankan - kommer
Och 4,1 kilo kvar till målet.

/Y

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Helloo good looking! BRA DÄR YOHANNA! Du vet väl för att bränna fett måste du äta fett ( rätt fett) Men nu är på GOD väg!

2012-05-04 @ 13:38:08
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Men wow så smal du har blivit. Bra jobbat! Kram vännen

2012-05-04 @ 14:20:57
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: AnneliH

K Bueno!

Trevlig helg!

Kram

2012-05-04 @ 15:57:16
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Jenny

Vad DUKTIG du är !!!

Själv har jag nu gått på enbart shakes i 15 dagar och tappat 7,1 kg, helt ok :) Ska köra så fram till nästa söndag, då dottern konfirmeras. Då får vi se om jag äter av allt det goda jag fixat, eller om jag låter bli...jag har inte riktigt bestämt mig än...

Ha nu en trevlig helg gumman!

krameli

2012-05-04 @ 18:53:12
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.se
Postat av: ♥ Carina ♥

Se där! Vad roligt att det blev positivt besked från vågen :)

Heja du!

Kram och trevlig helg!

2012-05-04 @ 19:59:13
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0