Skrivet den: 2012-07-28 Klockan: 12:27:15

Semesterpiffad

God Morgon Lördag nr. 11!
 
Under invigningen av OS i natt sâ fick jag tid att mâla naglarna. Det är sâ typiskt mig att komma igâng med saker som man ska ha nytta av UNDER en aktivitet, i slut-tampen av den.
Ja för semestern börjar närma sig sitt slut.
Men det försöker vi att INTE tänka pâ ;)
 
 
 
 
Men naglarna passas ju i alla fall UTMÄRKT till min nya frisyr som jag fick fixa till, nu när resten av familjen blev nyfrisserad och ingen kunde frissera till mig ;)
 
Man kanske allvarligt skulle ta och tänka sig en frisyr och färg i den här riktiningen ;)
Ingen 40-ârs kris inte här...
 
 
 
 
Det var meningen att vi skulle fâ besök idag, men de ballade ur. Sâ vi tar väl och gâr till playan. Ingen fara pâ taket.
Och pâ eftermiddagen sâ väntar en höjdpunkt som vi inte hoppas över, även om gästerna uteblir; GRILLA.
 
Men nu.....playan.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vågar man så är det helt klart en jättehäftig färg!
Hade också tänkt playa idag, men regnet hann före :/ Hoppas ni får en fin dag!

Svar: Âh nej inte regn igen :(
Yohanna i Las Palmas

2012-07-28 @ 13:33:17
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Marie-Louise

Du vet väl att allt klär en skönhet :) Kram fina

Svar: Man fâr tacka för det ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-28 @ 14:20:34
URL: http://www.madredetres.blogg.se
Postat av: Freja

Hahaha, den frissan gillar jag! Jag märker att jag vill ha knalligare färger ju äldre jag blir, så det blir nog snart chockrosa eller kanske lila...

Svar: Ja helt plötsligt kände jag mig sâ trâkig i hâret ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-28 @ 19:48:22
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Kanarieliv.se

Hej Yohanna.
Fick av en händelse se din blogg och vill gärna gratta till trevligt småprat för alla som hittar dig.
Vi bor också i Las Palmas från höst till vår och Leffe och jag skriver om Gran Canaria och nyheter i Svenska nyhetsportalen Kanarieliv.se. Du kan väl titta in där någon gån.
Vi är i Sverige över sommaren och kommer tillbaka till "underbara ön" första dagarna i okt.
Saludos
Gunnar

Svar: Jag tackar för det ;) och jag ska ta och kika in till er. Passar pâ och önskar er välkomna tillbaka hit till hösten, även om det är ett tag kvar tills dess.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-28 @ 22:33:04
Postat av: Linda

Härlig färg på naglarna! Grilla är ju aldrig fel :)

Svar: Sommarfärgen nummer ett. Man ser jättebrun ut i den ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-29 @ 06:13:50
URL: http://Alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0