Skrivet den: 2012-07-14 Klockan: 10:27:00

Fredagsvägning i byggdammet

Det var knappt jag kom åt att väga mig igår, för snickarkillarna hade barrikerat stora badrummet med sina snickar-prylar.
Men vill man verkligen något så går det ;)
Så jag knödde mig in, påhejjad av framgångarna från förra veckans vägning.
Skulle det gå lika bra denna veckan?
 
 
 
FREDAGSVÄGNING
+,-,0 kg.
:/
Snopet.
 
Det är klart att jag blev besviken. Förra veckan gick det ju så bra och denna veckan har inte varit SÅ annorlunda. Det är precis som att kroppen tar ett skutt då och då och sen inser att upps nu blev det lite för mycket. Och stannar kvar på samma nivå i ett par veckor.
 
Jag KÄNNER mig ju i alla fall smalare. Och jag kommer i alla byxorna och övriga kläder igen i garderoben.
Nu är det bara tävlingsinstinkten/viljan att komma i mål, som jag i vanliga fall helt saknar, som får mig att fortsätta.
Har jag sagt 60 så är det 60 som vågen ska visa.
 
UTVÄRDERING
I det stora hela så har veckan varit precis som den brukar vara, eftermiddagsrundor med lite plank-häng och mat enligt recepten. Fast så kom ju byggarbetet som en sten från klar himmel och stökade till det. Torsdagen hann jag inte ut på nån runda, panik-makaroner med korv till lunch PLUS köpepizza på kvällen på grund av bygg-damms-stökigt hus.
Och på fredagen samma visa. Ingen runda på grund att byggstädning, veckohandling och besök av väninna och på den visan är det. Så gör man inte av med några kalorier ;)
 
Men lördagsmorgonen, då är det laddat för revange.
 
Och sedan drar vi till playan med några vänner, det behöver vi efter att ha varit instängda i lägenheten alldeles för länge.
Nu ska här utomhusaktiveras ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åh...favvoblomman så fin!
Heja dig! Du får klappa dig på axeln och känna att känslan av att vara smal väger också tungt :)
Härligt med en dag på palyan :D Här är det totalmulet så det blir ingen palya här inte :)
Kram!

Svar: Ja playa kan man aldrig få för mycket av ;) ....tror jag.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-14 @ 10:54:37
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Tycker ändå du är fantastisk duktig!

Svar: :D Man får tacka och jag får väl erkänna att jag tycker faktiskt det jag också ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-14 @ 20:18:21
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0