Skrivet den: 2012-02-08 Klockan: 00:29:08

Filmtajm: Copycat

Som vanligt så skulle jag göra en massa saker men vi fastnade i en film på TV. En film från 1995. När vi började se den så tänkte jag:
- Ähhh vilken tråkfilm. Äldre än Dirty Dancing ju ;)

Men så började vi titta och fastnade.
En thriller, lite Seven över den, fast inte riktigt SÅ bra.




Uff, triller, mördare, spänning, poliser och skrämslar.
Jag ska inte se sånt här. Kan inte sova sedan för jag tänker på all ondska som finns i världen.
Men nu såg vi den ;)

Det blev varken tidigt säng-gående eller blogginlägg om Irmas 1½-års-dag. Och det blev heller inget färdigtittande på filmen som vi började att se här-om-dagen.
Det blev en annan film.

Denna får 4 stjärnor av 5 i thriller genren.
Rekommenderas, om du inte redan sett den. För vad jag har förstått så är detta en känd gammal film. Jag känner igen namnet.

Men nu en god natt och i morgon är det halv-vecka. Redan onsdag.

/Y

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Jag vet inte om jag sett den. Känner inte riktigt igen trailern...

Den såg spännande ut. Hoppas du kunnde sova :)

Ha en fin onsdag!

Kram

2012-02-08 @ 11:37:36
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: carina

Den filmen är bra!

Jag gillar allt vad skräck, rysare och thrillers heter :)

Hoppas att du kunde sova gott i alla fall! :)

Kramen♥

2012-02-08 @ 11:51:35
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag älskar filmer =). Jag är lite svag för skräck, har svårt för det. =)

2012-02-08 @ 12:11:39
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0