Skrivet den: 2012-08-01 Klockan: 13:04:10

Här säjer vi adjö

God Morgon Lördag nr. 15!
 
Här har morgonen kört igâng, den allra sista morgonen. För denna juli, juli 2012. Vi kommer ju tillbaka snart, vilken helg som helst.
Ingen fara pâ taket.
 
 
 
 
 
 
 
Adjö sol och pool.
Adjö sommarstuga och uteliv pâ terassen.
Adjö semesterstämning och gângavstând till stranden.
 
Nu väntar storstad, ständigt avgasmoln över vâra huvuden, renovering av lägenhet och ângest över att man borde ta ungarna och hitta pâ nâgonting.
 
Nej inte riktigt sâ farligt är det ju ;)
 
Men vardagslivet väntar där hemma, även om det är halva sommarlovet kvar. Vem vet, kanske fâr vi ett ryck och âker tillbaka hit ner efter att lägenheten blivit färdigt. OM den blir färdig ;)
Och sâ kan ungarna och jag leva sommarlovsliv här medans Älsklingen âker och jobbar härifrân. Det är inte sâ otänkbart.
 
Men tills vidare....
 
Hej dâ!
Vi syns i Las Palmas.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Vardaglivet har ju också sin charm! :)

Sv:Ja fruktansvärt trist! :( Ja hoppas vi blir bättre bemötta när vi bytat vårdcentral!

Svar: Och att få sova i sin egna säng :D Ja hoppas att ni får en bättre nu.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-01 @ 13:51:24
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: AnneliH

Härligt att ni kan åka tillbaka när som :) Själv våndas jag och vill åka Nu! :) Men jag får snällt vänta till det blir min tur. Vad fint ni bor. Ha en trevlig resa till stan.

Svar: Uff så jobbit det är att vänta...
Yohanna i Las Palmas

2012-08-01 @ 15:39:45
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Vilken lyx att ha så nära till sol och bad! Ska bli kul att höra om hur renoveringen gått oxå!

Svar: Ja att bara kulla ta bilen till sol och badsemester är en lyx som jag inte är van vid. Nästan så att jag måste nypa mig i armen varenda gång som jag inser det.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-01 @ 19:39:52
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0