Skrivet den: 2012-08-25 Klockan: 14:33:39

Här har vi stora stärdarlördagen

Lördagen har kört igång här och jag är OERHÖRT tacksam över att INGEN spydde inatt :D
Ingen har (peppar peppar), över-huvud-taget, spytt här sedan sent i går eftermiddag. Men doften av kräka ligger fortfarande tät här i hemmet och tvättmaskinen går på högvarv.
 
Nu ska här städas.
 
(Tycker ni inte att jag borde ha en sån däringa instagram. Mina bilder skulle platsa perfekt. OM jag hade en iPhone naturligtvis. Annars så går det inte...)
 
 
Ungarna vaknade, lördagen till ära före åtta idag. De som sovit till minst halv nio-nio hela veckan. Föräldrarna var överförtjusta. Men jag blev i alla fall utsparkad på min morgonrunda utan svepsjäl att stanna inne ;)
 
Så har jag fixat en skitkul tävling på Facebook >>>.
 
Och så har vi varit ute och köpt lack till dörrposterna och mögelbyrån. Nu ska här sättas igång och städas byggdamm och allmän familjeröra. För i kväll vankas det besök och vi ska äta varm korv med bröd och pommes. Busa och äta godis.
Så då gäller det att vara på hugget.
 
Men mullrar det inte oroväckande i min mage...?
 
/Y

Kommentarer
Postat av: ewa

Instagram finns till Android också om du har en sådan telefon.

Svar: Nej tyvärr, denna är en samsung som har sitt egna operativsysten så det går inte att ladda hem. Men den var billig ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-25 @ 16:09:41
Postat av: AnneliH

Vad skönt att det har lugnat sig :) Har du bara en "smartfån" som du kan ladda ner "appar" till kan du både ha instagram och dropbox, som är ett smart verktyg. Med dropbox behöver du inga sladdar! Bra för mig som har sladd exem :)

Svar: Kruxet är ju det att denna "smartphone" om det nu är en sån, kan man inte ladda ner appar till. Den har sitt egna samsung-liv :( Men dropbox - vad är det?
Yohanna i Las Palmas

2012-08-25 @ 18:44:33
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Viveka

Magsjuka är fy så hemskt...
Kram
Viveka

Svar: Magsjuka borde FÖRBJUDAS ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-25 @ 19:08:44
URL: http://Http://vivekafeminin.blogpot.com
Postat av: ewa

AnneliH är dropbox bra? Har hittat pinterest också har du hört om det?

2012-08-25 @ 19:16:55
Postat av: AnneliH

Jag tycker dropbox är bra men jag sökte lite info på nätet bl.a denna länk:http://www.alltomandroid.nu/appar/apptest-dropbox-1.507180.html

2012-08-27 @ 16:05:19
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0