Skrivet den: 2012-08-26 Klockan: 14:32:48

Här blev det min tur

Ja idag blev det MIN tur att ligga i sängen och krama spy-bunken ;)
 
 
 
Vi låter det väl stanna vid den beskrivningen för detta ska ju inte vara nån äckel-blogg. I alla fall så försöker jag så gott det går att INTE äckla er allt för mycket.
 
Men vi kan väl säja så här att det känns som att jag blivit överkörd av ett tåg, eller som att jag var på ett kalas-partaj igår och drack ALLDELES för mycket.
Och det var jag ju inte.
Jag var ju bara hemma och åt varmkorv med vännerna och tittade på TV.
 
Vilken himla tur och det KOMMER jag att skriva i måndagslistan ;), för det är jag himla tacksam över, att detta kommer i omgångar så att inte hela familjen däckade på en gång.
Lite pö om pö så att säja.
För detta med att känna sig som om man har blivit överkörd av ett tåg, det är inget som man ror ihamn tillsammans med att försöka rodda en familj.
 
Så här hemma blir det INGET gjort idag.
Ligga på soffan eller i sängen får bli huvuduppgiften.
Och det kanske är nån mening med det också. Det kanske är ett tecken på att vi INTE ska städa för mycket innan de avslutat renoveringen helt.
 
Jag tar det så.
Och nu gott folk ska jag ta och gå och titta närmare på min nyskurade toalett :(
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Stackare! Då får vi hoppas att det är snabbt övergående och att du är på benen snart. Kram!

Svar: Ja tack för det, det gick över fort denna gången. Det får man vara tacksam över.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-26 @ 15:43:19
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Anna

Krya på dig tjejen!

Svar: Tackar tackar, jag känner mig genast mycket bättre ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-26 @ 20:53:02
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Mor & Far

Kram på er sjuklingar.

Svar: Love!
Yohanna i Las Palmas

2012-08-26 @ 21:12:23
Postat av: Freja

Ohhnej, din stackare! Skickar massor av krya på dig!

Svar: Tackar tackar. Det gick över fort denna gången.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-26 @ 22:22:20
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Ann-MarI

Hoppas det går fort över och inte tar krafterna med sig när det gör det!
Kramar

Svar: Jo men visst gjorde de det. Inte är man stark idag inte. Men bättre.
Yohanna i Las Palmas

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Krya på dig massor och vila så mycket du bara kan!!
Kram

Svar: Tackar! Jag lång i sängen HELA dagen igår ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-27 @ 10:17:27
URL: http://tjejmorsan.blogg.se
Postat av: Justlikeacat

Men hu vad jobbigt! Alla dina planer gick i tu. Men nu kommer du ju säkert att gå ner dina tre kilo du talade om ;)

Nej skämt och sido; Krya på dej så jag kan läsa din blogg snart igen :)

Svar: Hu ja, det var det första jag tänkte på, dessa tre kilona. Fy sjuttsingen var korkad man är ibland ;) Nu är jag tillbaka.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-27 @ 10:47:43
URL: http://blogg.amelia.se/justlikeacat/
Postat av: Viveka

Usch då...
Magsjuka är vidrigt.
Hoppas Du blir frisk fort.
Kram
Viveka

Svar: Ja magsjuka är INTE att leka med. Men som tur är brukar det ju gå över väldigt fort. Och nu är jag tebacks ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-27 @ 10:52:57
URL: http://Http://vivekafeminin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0