Skrivet den: 2012-08-19 Klockan: 15:25:09

Här är det dagen efter idag

Vi ligger vid poolen idag, som omväxling.
Det har vi inte gjort pâ länge ;)
Hela familjen är ganska sâ slitna denna söndag efter att ha gâtt och lagt oss mycket senare än vanligt och inte vaknat SÂ mycket senare som vi borde.
Jag misstänker att det kommer att bli en tidig kväll ikväll ;)
 
 
 
 
Bilder frân kalaset kommer, men just nu ligger jag i en solstol här pâ terassen och vakar över Irma som ligger uppe i sovrummet och sover en sväng.
Och sâ funderar jag pâ veckans Real Life, vad vi ska hitta pâ denna veckan. Ibland har jag mer än lovlig inspirationstorka.
Det är bara att vänta pâ att ideérna ska komma. Det gâr inte att tvinga fram dem.
 
Senare, när Irma vaknat, vankas det grillrester frân igâr när jag grillade 20 kotletter och tre paket köttkorv. Detta serverades med en vitlöks-smörs-slungad smâpotatis och en sallad. 
Det är nästan godare dagen efter. När man fâr äta rester i lugn och ro och slipper oroa sig för att maten man lagat inte kommer att räcka till alla hungriga gäster.
 
Och sâ stâr det en HEL födelsedagstârta i kylen som blev över. Tror vi fâr bjuda över nâgra grannar pâ födelsedagsfika under eftermiddagen. Det fâr INTE vara nân târta kvar när mândagen kommer ;)
 
Det är härligt  med kalas.
Speciellt lyckade sâdana ;)
Och det är inte fy skamm heller att ligga i en solstol och vara sâ där söndagsslö som man blir efter att ha anordnat ett sânt där lyckat kalas...
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Hyrestanten

Roligt att kalaset blev lyckat! Du är duktig du :)
Njut nu av sol och vila.
Är det ert eget sommarställe eller svärföräldrarnas?

Kram från ett mulet & kyligt Kiruna.

Svar: Ja det blev ett riktigt lyckat kalas, enligt mig ;) Ja visst är det så, det är svärföräldrarnas sommarstuga som vi åker och använder.
Yohanna i Las Palmas

2012-08-19 @ 15:35:16
URL: http://www.hyrestanten.blogspot.com
Postat av: Åsa

Mysigt!!
Ha en superslö söndag nu <3
Kramar Å

Svar: Jo det blev ordentligt slöat och slappat här i söndags ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-19 @ 17:02:12
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: Freja

Om man kan ta det lugnt och slöa dagen efter det blivit alldeles för sent kan den dagen vara minst lika härlig. Nu pratar jag INTE om bakfylla, det har jag aldrig haft, men kan tänka mig att det aldrig är skönt... Jag är impad över din förmåga att hitta nya real life uppslag varje vecka, jag skulle aldrig kunna komma på nya hela tiden!

Svar: Det går inte alltid här heller. Idétorka uppstår både till och tätt här ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-19 @ 22:24:17
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Eva Wikmark Walin

Superkul att läsa om din vardag och håller med Freja, så bra uppslag och vilket ifnt kalas ni verkar ha haft! Jag tycker dock det låter himla skönt med värmen och lite poolhäng ;-)...vi har haft så dåligt väder hemma i sommar - kram

Svar: Vad kul att höra. Självklart är du välkommen att skriva lite du också ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-19 @ 22:35:58
URL: http://blogg.amelia.se/evawikmarkwalin/
Postat av: Caroline

LÅter som att ni hade er en lyckad tillställning igår.
VArt rätt sent för våran del också, så det har inte alls blivit mycket gjort hemma idag. Men rätt skönt att bara ta det lugnt också.

Kram

Svar: Ja det blev en VÄLDIGT lugn dag och det var skönt. Man får ta en sån ibland, speciellt när man jobbade så bra dagen innan ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-08-20 @ 00:47:23
URL: http://barbaskon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0