Skrivet den: 2011-09-03 Klockan: 19:24:22

Poolhäng inför möhippa

Sitter vid poolen just nu.
Lâter sâ lyxigt sâ jag nästan inte tror det själv.
Sol, pool, bärbar och lekande lugna barn.
Lite för lyxigt för mig.
Lilla vanliga Yohanna ;)

Men jag njuter.
Fortfarande LITE bakis >>>, men vad 70-singen. Jag har inte druckit pâ TVÂ âr. Klart att man är ovan...

Vi är i södra delen just nu, i sommarstugan.Men vi ska starxt âka tillbaka till Las Palmas. Jag ska nämligen gâ ut igen ikväll.
JAVISST!
Inte klokt. Tvâ utgângar pâ samma vecka. Jag som inte varit ute pâ evigheter. Men nu buntar de ihop sig, tillställningarna.

En kompis till mig ska gifta sig.
Jag är inte bjuden pâ bröllopet. Det ska bara vara familjen. Men hon vill ha en möhippa och det ska de göra i kväll.
Det ska visst bara bli lite middag och lite snack. Men det är lyx för oss smâbarnsmammor ändâ.

Jag ska komma ihâg kameran.
Nu är det dags att plocka ihop och göra i ordning sig.

Trevlig lördagskväll!
/Y

Kommentarer
Postat av: Linn 22, mamma till William

IKEA loppis, ja jag trodde ju att det bara skulle vara ikea grejer som såldes men så var inte fallet. det var bara dem som annordnade en loppis på sin parkering där folk fick ställa upp bord och sälja sina saker.Lite besiken faktiskt men jag fick ju fyndat lite saker.

Jamie Oliver ja, han har en köksserie, kastruller och stekpannor, även en del andra köksattiraljer.

Ska ta och spana in kategorin om ditt liv där borta :)

2011-09-05 @ 08:39:05
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0