Skrivet den: 2011-05-27 Klockan: 19:13:45

Kanariedag

Äntligen fredag!
Vi har varit på kalas idag och sett de små söta barnen dansa och sjunga.
Nu är det som vanligt.
Fullt ös för att packa väskorna och åka söderöver. Som vanligt blev det ingen tid varken för att göra det ena eller det andra som jag hade tänkt.
Toaletterna skulle ha varit städade.
Resväskorna skulle ha varit packade.
Och jag skulle ha visat bilder här på bloggen.

Vi åker söderöver och solar och badar. Måste bättra på solbrännan.
Hotellrum är fixat till Arlandaankomsten.
Tack för alla tips.
Jag fick ett någorlunda billigt rum på Hotell Kungsbron vid Centralen. Vi får se hur det går.

Bjuder på ett par, oredigerade bilder och resten om kalaset får ni vänta på tills på tisdag.







Ha nu en UNDERBAR helg och glöm inte bort mors dag på söndag.
Jag har programmerat ett par inlägg så håll utkik.

/Y

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Så underbart det ser ut och man blir lite lätt avis över det varma härliga vädret när man kikar ut och ser ett lätt regn dugga i en grå värld... ;-)



Många kramar, trevlig helg!!

2011-05-28 @ 06:57:48
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Marie-Louise

Va fina ni är allihopa :) Får man se en bild sedan på hela din kanarieklädsel? Kram

2011-05-31 @ 11:45:06
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0