Skrivet den: 2010-11-19 Klockan: 13:21:30

19 november 2010 Goodiebag

Hejsan alla Sköllergårdare!
Ja, mamma har talat om att jag har en viss läsekrets från Sköllergården här på min blogg.
Välkomna!
Jag blev mycket förvånad. Kanske lite otippad publik. Men man tackar o bugar.

Jag tänkte skicka en liten goodiebag, paket med smått o gått, från kinesen till mamma. Så kan ni kika där om det är något ni skulle vilja ha. Det är ju så mycket roligt där till bra priser så det är ju bara kul om andra kan dra nytta av det också.

Bridget Jones-trosorna är dock slut. Skickade dit svärmor att köpa sig ett par också. Och hon kom därifrån supernöjd med trosorna. Men jag ska leta reda på ett par andra som kan hålla in o lyfta upp.

Så finns det ju kuddfodral, smycken (krims-krams), halsdukar, strumpbyxor, smink OCH alla dessa julsaker. Men det måste ju vara lätta och små saker som jag kan skicka på posten.

Jag återkommer efter shoppingrundan med bilder.
Håll utkik här och kolla med min mor. Hon vet.

Hej hopp!
/Y

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ta mjölkchoklad du, så länge det är choklad som går att baka med spelar det ingen roll om den är ljus eller mörk, en smakfråga ;)



KRAM

2010-11-22 @ 10:22:30
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0