Skrivet den: 2010-11-12 Klockan: 21:41:47

12 november 2010 Jäääsp

Uj uj uj.
I dag har varit en jobbig dag, det gör ont i hela kroppen och jag jäspar konstant. Och den är inte över. Irma somnade kl19 och har sedan dess vaknat varje kvart och kommer inte till ro.
Alexander o andra sidan somnade klockan 20 och jag hann inte ens ge honom en godnattpuss för jag satt och ammade.

Men jag har en burk glass i frysen som väntar på mig. Om jag inte hinner somna förståss. Jag har redan somnat en gång i "vår NYA" soffa i eftermiddags när jag satt och ammade. Tur att man håller så hårt i bebisen av instinkt, annars så skulle hon fara i golvet. För hon somnade också.

Jag berättar i morgon, om dagen, för nu orkar jag inte.

Det verkar som alla bloggmammor ska gå ut ikväll, dock inte tillsammans. Jag önskar jag också skulle det. Ha det så kul och jag antar att min dag kommer den också...


Jag vill också gå på galej och bjuder
på en bild från före-Alexander-tiden
när vi precis bantat bort en massa
övervikt och jag skulle ut med
tjejerna och fira i nya taighta jeans.
Notera den obligatoriska ölen vid
sminkningen,....åh, det var tider.


God natt!
/Y

PS A kom hem från skolan i dag och ville kissa stående, för alla andra gjorde så. Jag har lärt honom gå på toa sittande för jag tycker det är äckligt med alla karlar som sår och skvätter överallt.
Vad är det med alla killar och detta stående kissandet? Sitter manligheten där???
Tror inte skolan lär ut sååååå bra saker. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0