Skrivet den: 2007-03-22 Klockan: 15:27:15

22 Mars 2007 Kl. 14:30 Nu åker vi!

Jag satt och uppdaterade hemsidan när vattnet gick.
Det var ingen tvekan om vad som hände så jag ringde Octavio som var i Arinaga och lastade lastbilen.
Han är på väg hem nu och jag har duschat och packat väskan.
Jag är ganska lugn.

Vi åker till BB nu och kommer förmodligen inte hem förrens det är klart.
Barnmorskan sa till mig att eftersom jag hade ett prov som var för gammalt så får vi inte åka hem och vänta på att värkarna ska bli starka utan får vänta under observation på BB. Annars är det så att om vattnet går och allt är normalt så får man, efter undersökning, åka hem och vänta på att förlossningen ska starta.

Än så länge har jag inte några starka eller regelbundna värkar, så vi får se hur detta utvecklar sig. Här så åker man i alla fall in direkt till BB när vattnet går.

Jag hör av mig när allt är klart!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Emma

STORT GRATTIS från nyblivna moster Emma och morbror Peter i Hallsberg.

Vi ses nästa vecka!

Stoooor kram till er allihopa!

2007-03-23 @ 19:11:51
URL: http://emmasfoton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0