Skrivet den: 2014-09-23 Klockan: 14:27:09

Här går det runt

....och jag märker att det är alldeles för få timmar på dygnet. 

JAG LEVER!
;)







Men jag har inte hunnit att skriva här och det är jag naturligtvis jättedeppad över. 
Men det får vara så just nu. 
Jag jobbar dygnet runt. 

Till och med på nätterna rapporterar Älsklingen som hört mig hålla svenskaklass i sängen när jag sover. 
Hjärntvättad?

Helgen har gått åt till att kurera mig från en super-mans-förkylning som jag säkert åkte på för att jag tagit hand om mig för dåligt. 
Det får vara så just nu. 

Det får vara kaos. 
Jag kommer igen. 
Det vet jag. 

Men jag lever. 
Ville bara meddela det ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Jaaa, ibland kommer jobbet ivägen.
Sköt om dej och skräm bort förkylningen.
Kram!

Svar: Förkylningen tig en jäkla tid på sig. Jag var nog inte i den toppformen som jag trodde.
Yohanna i Las Palmas

2014-09-23 @ 19:16:56
Postat av: Lena2

Så bra att du LEVER :-)

Svar: Härligt va ;)!!!
Yohanna i Las Palmas

2014-09-23 @ 21:23:41
Postat av: Freja

Skönt att höra att du lever! Jag lever med, och finns kvar när du får bättre med tid, jag vet hur livet kan vara!

Svar: Jo jag hade det i tankarna att du nog varit här och Done that.
Yohanna i Las Palmas

2014-09-23 @ 21:49:43
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Lisbeth

Samma här, lever och försöker komma tillbaka till livet utanför huset :)
Tycker knappt att jag orkar läsa bloggar, än mindre skriva i den.
Men det är gott leva! :)

Svar: Det är gott att leva. Kan vara bli lite FÖR mycket av den biten bara ibland.
Yohanna i Las Palmas

2014-10-01 @ 21:29:15
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0