Skrivet den: 2014-05-31 Klockan: 14:30:07

Här fortskrider långhelgen

....i sommarstugan. 

För JAAAA vi lever. 
Det är bara tre dagars ledighet nu. Som vi spenderar i sommarstugan i söder tillsammans med några av Älsklingens jobbarkompisar med äkta hälfter. 

Sol, bad, grillning, umgänge, skratt, bråk (med skitungarna bara än så länge) och allmänt kalas. 

En försmak av semester. 


































Vi klarade av firandet av kanariedagen i skolan och skolavslutning för svenskan innan vi åkte. Så det var stressigt värre. 
Men det får jag återkomma om. 

Nu väntar sol och bad. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

det ser så underbart härligt ut. Jag är inte ett dugg avis ;) nej fy nu ljuger jag - jag är så avis att jag är grön. Njut ordentligt. Kram fina

Svar: Klart du är avis. Jag är ju nästan avis på mig själv ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-05-31 @ 14:46:19
URL: http://madredetres.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg.
//Bertil

Svar: Tackar!
Yohanna i Las Palmas

2014-05-31 @ 15:05:49
Postat av: Freja

Så härligt! Passa på och njut nu!

Svar: Jag njöt så det sprutade ur öronen på mig ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-05-31 @ 22:25:13
Postat av: r

Ser härligt ut!
Har ni nån känning av den 26%-iga arbetslösheten där ni bor. Läser om Spanien och dess problem och undrar om Kanarierna har lika stor arbetslöshet?

Svar: Ja här är det hemst. Nästan omöjligt att hitta jobb och en massa går arbetslösa här. Och har man arbete så blir man uttnyttjad å det grövsta för de vet att ingen vill bli av med jobbet. Hemskt är ordet :(
Yohanna i Las Palmas

2014-06-01 @ 03:47:35
Postat av: Ruth i Virginia

"r" är jag, Ruth i Virginia

Svar: ;)Bra att veta!
Yohanna i Las Palmas

2014-06-01 @ 11:39:38
Postat av: Ruth i Virginia

Det är verkligen tråkigt. Ser inte ut
att ljusna heller inom den närmaste framtiden.

Svar: Nej det ser mörkt ut här just nu. :(
Yohanna i Las Palmas

2014-06-02 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0