Skrivet den: 2014-05-23 Klockan: 13:40:34

Här är det villrådigt

....just nu, för jag har en lunchdate om en liten stund och jag vet inte vad jag ska sätta på mig. 

Jag HATAR detta:







...,en hel garderob full med snygga kläder och ingenting att sätta på mig ;)

Eller kanske snarare hatar bristen på att se möjligheterna och kombinera mellan det som finns. Hela tiden ser jag det som fattas:
- typ, den kjolen skulle passa bra. Men jag har inget att ha till. 
- de där skorna var länge sedan jag hade. 
- det där är fint men känns lite för mycket alternativt lite/färglöst osv. 

Men nu blir det bråttom och det hatar jag också. Det blir att ta något som jag sedan känner mig obekväm i efter halva daten ;)

Detta skulle du gjort igår Yohanna. 
Planering!







Ja ja....

Vi hörs!

/Y

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vad mycket kläder. Blir lite avundsjuk ;)

Svar: Ha ha. Ja jag är ganska stolt över min garderober. Loppis is da thing. Då har man råd med välfyllda garderober ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-05-23 @ 17:07:48
Postat av: Freja

Hoppas daten var trevlig trots klädbekymmer!

Svar: Det blev bra tack. Tur man inte har värre att oroa sig över ;) peppar peppar....
Yohanna i Las Palmas

2014-05-23 @ 21:30:47
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Överflödets brydery.

Ja, din garderob ser verkligen mer än välfylld ut.
Dags att gallra, eller hur?

Svar: Absolut! Gallring på G. Omgående ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-05-23 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0