Skrivet den: 2014-03-30 Klockan: 23:09:08

Måndagslista

....och vi är tillbaka i Las Palmas igen efter en riktig håll-igång-helg i sommarstugan. 
I morgon kommer att vara en sån måndag då man känner att man är mer slutkörd redan i början i veckan än vad man var i slutet av den. 

Men kul har vi haft. 





Men jädrar vad trött jag är nu. 
Jag somnade minst 300 gånger i bilen under resan hem. 
INNAN ungarna. 

Min mor frågade mig när jag sist gick och lade mig tidigt, runt 9, och sov i ett sträck tills väckanklockan ringde på morgonen. Och när jag tänker efter så tror jag aldrig att det hänt. 
I alla fall inte sedan jag blivit förälder. 

Så......
Det är dags. 




- att vi överlevt helgens kalas. Och till på köpet även haft kul. 

- att föräldrarna är här på besök och vi har låååååång tid kvar. 

- att jag inte har nån söndagsångest idag. Den kommer i morgon bitti. Men bättre så. 

- att det verkar som att jag äntligen har hittat någon som vill köpa alla mina avlagda kläder som ligger här och väntar på att jag ska få tid att stå på loppis. 

- att mitt liv äntligen verkar ha lugnat ner sig lite på stressfronten. Lite. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Låter som en härlig helg!
Hur är vädret nu?
Åker till Maspalomas nästa vecka och hoppas på lite värme...
Önskar dig en bra måndag!

Svar: Vädret är på bättringsvägen. Tag med fleecetröja och långbyxor. Det är kalla nätter och mornar. Men om dagarna är det badväder. Välkomna!
Yohanna i Las Palmas

2014-03-31 @ 00:12:29
URL: http://Www.popprinsessan.se
Postat av: Ruth i Virginia

Det var en massiv tårta! Ser härligt yummy ut.
Glad att allting gick "som smort". Du är sååå
kapabel!!!
Svårt att tro, men vi fick snö idag!!!
Redan bortsmält - men ändå. 30 MARS!!

Svar: Tårtan blev kanongod. Tack så mycket. Och snö i mars? Verkar ju som svensk vår ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-31 @ 04:55:05
Postat av: Freja

Det var en härlig måndagslista, många bra saker att vara glad över!

Svar: Jajjemen! Gäller bara att komma ihåg det när det är som svårast också.
Yohanna i Las Palmas

2014-03-31 @ 22:07:32
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0