Skrivet den: 2014-03-02 Klockan: 12:14:46

Här kom det ivägs på karneval

....när vi igår lördag, efter morgonens flytt av skollokaler, klädde ut oss och gick ner på stan för att se på årets stora karnevalståg, tillsammans med vän-familj. 

Det får bli en bildkavalkad för nu väntar stora vår-restaureringen av kroppen inför dagens söderöver-åkning. Ungarna ska på födelsedagskalas och föräldrarna planerar att gå och luncha på tu man hand. Och att ligga vid poolen och göra INGENTING.  Och det kan man inte göra när man ser ut som varulvskvinnan. 
Frågan är bara om jag ska ta fram rakhyvel eller gräsklippare. 












































































































Ha en UNDERBAR söndag. Nu ska jag åka och sola lite. 
Det behövs ;)

/Y



Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Jisses, vilken fest!!! Åh, va kul det ser ut.
Och DU med lila lockar - tjusig - i synnerhet med den fina läppstiftsfärgen.
Lastbilen - fantastisk! Förstår det var en fin dag.

Svar: Ja detta är en folkfest jag rekommenderar att komma och titta på. Dock väldigt mycke ungdomsfylla. :(
Yohanna i Las Palmas

2014-03-02 @ 14:38:51
Postat av: Marie-Louise

Vilka härliga bilder :)
Och så skönt med lite egentid och sol. Kram

Svar: Ja idag hade vi det skönt ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-02 @ 20:50:41
URL: http://madredetres.blogg.se
Postat av: Freja

Karnevl, så kul! Här rakas det inget alls, men å andra sidan solar jag ju inte heller...

Svar: Tur! Raka är helt klart en överskattad handling. Jag hör det bara för att känna mig fin OM jag tar av mig kläderna. Annars skulle jag skita it. ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-02 @ 21:54:01
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0