Skrivet den: 2014-03-05 Klockan: 23:50:17

Här karnevalades det igen

....när jag och Lillskatten var ute på barnens karnevalståg här i går (tisdag). 







Älsklingen och Guldklimpen fick vara kvar hemma, för nu var det Guldklimpens tur att få 40-graders feber. 
Inte ett MU sa han när han fick klart för sig att han fick stanna hemma. Han bara somnade i soffan. 
DÅ är man sjuk. 

Men jag och Lillskatten gick iväg och detta är verkligen något som jag rekommenderar att gå och titta på. 
Mer familjärt. 
Ingen fylla. 
Kortare. 
Snabbare. 
Och mer karneval. 

Det blir en bildkavalkad som vanligt. 
Hur ska man annars kunna visa?






































































































































Det var det. 
Troligtvis sista gången vi var ute på karnevalen för i år. Och jag har inte hunnit fram till stora scenen för att titta. 
Sorgligt. 

Men nästa år tror jag det är dags för att börja planera och organisera sig lite. Skitungarna är tillräckligt stora för att orka med och kan roa sig, få behållning av karnevalandet på ett annat sätt än när de var små. 
Dags för en familjeutklädning kanske. 
Jag kände hur lusten föll på. 
Men allt hänger på familjens sjukdomstillstånd. Tråkigt nog verkar vi alltid falla dit just i karnevalstider. 

I morgon är det jobb igen. 
Halvdag. 
Ingen fara. 
Snart helg igen ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Himlar, va´ kul. Gillar inte karnivaler i allmänhet, men den här var verkligen härlig.
Och vilka underbara bilder. Kände mej nästan
närvarande! Tack! Du är enfantastisk mamma!

Svar: Åh jag tackar jag *rodnar klädsamt* ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-06 @ 01:03:46
Postat av: Freja

Så kul! Att få se på karneval och få en anledning att klä ut sig själv!

Svar: Ja jag är nog lite barn fortfarande. Jag tycker om att spöka ut mig ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-06 @ 19:47:53
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0