Skrivet den: 2014-03-17 Klockan: 23:52:45

Här är det lite oroligt

....ja ni får förlåta mig nu, men jag har tankarna på lite annat håll. 
I morgon opereras Guldklimpen och jag har lite svårt att tänka på något annat. 







Visserligen bara ett litet ingrepp. Och en alldeles vanlig operation. 
Han ska få rör i sina öron. 
Men vi ska till sjukhuset och han ska sövas och sånt är inte vardagsmat. 
Jag känner mig lite orolig i hjärtat. 

Tänk om.....

Inte tänka så, beordrar jag mig själv och sopar tankarna under mattan. Men lyckas inte helt. 
Eller också så lyckas jag lite FÖR mycket för jag har glömt bort vart vi ska i morgon flera gånger under dagen. 
Snacka om att stoppa huvudet i sanden. 

Efter så många öroninflammationer så har hörseln inte återhämtat sig som den ska. Enligt örondoktorn så finns det vätska i öronen som behöver ventileras ut. 
Det är allt. 
Enligt doktorn. 

Men jag ska inte jobba i morgon, jag ska sitta på sjukhuset och vänta, och det känns konstigt. 
Vi får se hur det går. 

/Y



Kommentarer
Postat av: Cissa

Skickar en styrkekram. Det är så läskigt när ens barn ska sövas och opereras, spelar ingen roll hur "enkel" operation det är, det är ändå obehagligt och ett ingrepp. Jag har suttit så många gånger och väntat och vakat vid uppvaket...

Kram igen!

Svar: Många gånger, så tråkigt att höra. Hoppas att det inte blir fler, för oss båda.
Yohanna i Las Palmas

2014-03-18 @ 06:36:46
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, tänker på dig och skickar ett gäng styrkekramar!

Svar: Tack så mycket för det.
Yohanna i Las Palmas

2014-03-18 @ 07:20:06
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Stefan

Styrkekramar från mig också.

Svar: Tack så mycket!
Yohanna i Las Palmas

2014-03-18 @ 08:44:00
Postat av: Lisbeth

Skickar stora kramar!
Det är jättejobbigt att lämna dem till främmande människor, det spelar ingen roll hur litet ingreppet är. Men det kommer att gå bra.
Sonen hade rör i båda öronen, och han gick från att vara nästan stendöv till hörande på ett kick. Talet blev bättre, han var bara tre år. Dessutom försvann öroninflammationerna så gott som helt.
Hoppas att det är klart när jag skriver det här!
Tänker på er
Kramar ♥♥♥

Svar: Så härligt att höra om er att det gick bra. Tack så mycket!
Yohanna i Las Palmas

2014-03-18 @ 12:35:16
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Ruth i Virginia

Alltid oroligt, när det gäller ens barn.
Ena dottern fick tonsillerna uttagna vid
7-års ålder. Sövning - alltid oro.
Hoppas nu att allt går bra för Guldklimpen,
och att hans hörsel förbättras.
Kram!

Svar: Uff! Tonsillerna. Är det samma som halsmandlarna? Det är visst en riktigt otäck historia. Ja sövning och sjukhus över huvud taget är oroligt.
Yohanna i Las Palmas

2014-03-18 @ 14:02:03
Postat av: Hyrestanten

Det kommer att gå bra ska du se men jag vet hur otäckt det känns när barnen sövs.
Jag var ett öronbarn och fick rör inopererade. Fick tillbaka hörseln och öroninflammationerna upphörde under många år.
Kram till dig och din fina pojke.

Svar: Ja det var det som läkaren sa idag att hörsen skulle nog bli mycket bättre på en gång nu.
Yohanna i Las Palmas

2014-03-18 @ 15:00:26
URL: http://hyrestanten.blogspot.se/
Postat av: Mor o Far

Kramar till Alex från Mormor o Morfar.

Svar: Den är skickad. PS gillar er e-mail, är den ny eller? ;) DS
Yohanna i Las Palmas

2014-03-18 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0