Skrivet den: 2014-07-12 Klockan: 13:35:16

Här har vi varit på utflykt

....idag. Till grannbyn Mogan. 

Ja det är semesterhögtryck här. Semester, släkt, sol & bad, familjemiddagar, sena kvällar, bråk med ungar, picnic och allt som hör semestern till. 
Ikväll ska det till och med bli utgång för tjejerna. 

Jag har inte tid att blogga. 
Eller jag har inte haft möjlighet att sätta mig ner i lugn och ro. Ifred och få tänka själv. Och MED en fungerande dator OCH wifi. 
Alltid är det något som strular. 

Så idag blir det turistreportage från vår utflykt till Mogan, hamnbyn Puerto de Mogan där det var marknad idag (fredag). 
Jag kom hem med TRE fynd: nya glajjor, ny solhatt och ny beachväska. 
Inte dåligt alls ;)

Åka till Mogan, med båt, och gå på turistmarknad på fredagar är något som jag verkligen rekommenderar om man vill höra något turistigt. 

Familjen Kaos på nya äventyr....








































































































































































































Hemma igen. 
Nöjda och trötta. 
Nu gäller det att svida om snabbt som attan. Nu väntar utgång med tjejerna. 

Vi får höras.....

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Åh så många vackra bilder. NU längtar jag verkligen ner till Medelhavet. Kram

Svar: Ja det är verkligen fint i Mogan. Skulle tänka mig att bo där om det inte vore för att det låg så långt bort ;) Men en semester kanske...
Yohanna i Las Palmas

2014-07-14 @ 13:00:31
URL: http://madredetres.blogg.se
Postat av: Monika

Men åååååh vad underbart *drömmer mig bort *
hoppas du fick en toppenkväll med brudarna
Monika

Svar: Jo det blev en kalasafton med "brudarna". Det är inte ofta det händer att det blir så där helt underbart ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-07-16 @ 19:55:29
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0