Skrivet den: 2014-01-09 Klockan: 00:55:29

Här uppgraderar Yohanna i Las Palmas sig

...när årets julklapp ÄNTLIGEN kom i bruk och fungerade som den skulle. 






Jag har nämligen gett mig själv en ny mobil i julklapp och det var den som låg här hemma och gav mig sån ångest och dån himlastormande lycka på en och samma gång. 
Något så här dyrt och fint har jag aldrig köpt. 
Än mindre till mig själv. 
Hur ska man då kunna ha gott samvete och sova lugnt om nätterna?

Men det får jag återkomma om. 








Dock medförde ju detta en massa merarbete i och med all dataöverföring och finjustering av presenten. För att inte glömma introduktionskursen i modern teknologi som jag var tvungen att ha för Älsklingen som skulle introduceras i iponens värld nu när han fick överta den gamla hederliga. 

Vi höll på i timmar och kom bara till att kopiera över kontakter, ringa samtal och svara. 
Det är inte o-omständigt detta med att komma igång med en smartphone. 

Så idag blev det inget berättande om vår trettondag. Det blir en annan dag. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det gjorde du rätt i, att du unnade dig en sådan.
Ja det är inte roligt att få ordning på dessa smartphones och ännu värre är det att lära sig dem.
Men nu efter två år kan jag erkänna att jag är rätt så fäst vid min samsung.
En liten undran, hur varmt är det hos er på Gran canaria i slutet av maj?
Vi kollar på lite resor, väger mellan KAnarieöarna och östra medelhavet.

Ha en fin dag!

Svar: I slutet av maj är det sommar här. Sommaren börjar redan vid påsk och håller på till slutet av october. Men i södra delarna är det alltid sol och bad, året om. Välkomna!
Yohanna i Las Palmas

2014-01-09 @ 10:07:31
URL: http://barbaskon.blogspot.se/
Postat av: Freja

De presenter en köper till sig själv är ändå alltid de bästa...

Svar: Helt klart SANT!!!!
Yohanna i Las Palmas

2014-01-09 @ 21:13:03
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0