Skrivet den: 2014-01-23 Klockan: 23:34:22

Här har jag något smart

....som jag gav till mig själv i julklapp. Javisst ännu en julklapp till mig själv. Men denna av en helt annan kaliber än den förra. 






Jag har ju väskmani. 
Jag älskar väskor. 
....och skor. 
Men nu om väskor. 

Jag har en massa väskor. Men använder dem nästan aldrig. Det är ju så himla jobbigt att byta. En massa saker att flytta hit och dit. Och alltid glömmer man något. 

Provade en gång med att ha dubbla uppsättningar av ALLT och i två olika väskor. 
Gick så där. 
Denna lösning är bättre. 

Såg den i Sverige förra året, men tyckte att det var lite väl dyrt DÅ och DÄR. Nu har jag hittat den HÄR till ett pris som jag är villig att betala. Och det funkar kanon. 

En liten väska där man har alla saker man har i handväskan. En väska som man flyttar mellan sina olika väskor och vipps har man allt med sig. 
Och hittills har den fått plats i alla mina. 
Ja inte de små då. De man har med sig när man inte ska ha med sig annat än visa-kortet och en kondom. I och för sig var det väldigt länge sedan jag var ute på något sånt..... Men men ;)















Tror nog att jag skulle kunna få i väg ett par till Sverige till priset av 7-8 euro med porto om det skulle finnas intresse. 
Hör av er o sånt fall till:
I sånt fall så ska vi se om vi inte kan ordna något bra. 

Jag är jättenöjd i alla fall. 
Så nu ska det bli handväskebytning av här har jag tänkt. 

/Y


Kommentarer
Postat av: Mor o Far

Du hittar då på massa saker.

Svar: JAG? Den här sprang jag bara på.
Yohanna i Las Palmas

2014-01-24 @ 16:31:58
Postat av: Jenny

Vilken grejj!!!!!

Svar: Ja vilken grej. Jag är imponerad ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-01-24 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0