Skrivet den: 2014-02-18 Klockan: 00:51:22

Här blir det snart bättre

....det är jag alldeles störtsäker på, när det där beslutet som togs förra veckan >>>, eller snarare resultatet av det sakta sjunker in i min hjärna.






 
Det har ju varit en massa stressande i min vardag sedan jag började jobba. En massa flängande hit och dit och en massa tider som måste stämma för att allt ska klaffa.
Precis så som det BRUKAR vara i vardagar.
Men det har allt varit lite jobbigt >>>.
Och så har svenska-klasserna, som jag jobbar på på eftermiddagarna, sett sig om efter nya lokaler att flytta till.
 
Skulle man inte kunna säja att det är höjden av all tur i världen att i bottenvåningen i mitt hus finns en ledig lokal som skulle passa alldeles ypperligt att ha svenska-klasser i. Och att föräldrarna i föreningen röstade förra veckan till att just flytta till mitt hus.
DET kan man kalla för FLAX, mina damer och herrar.
 
Jag kommer i framtiden inte behöva stressa fram och tillbaka till mitt eftermiddagsjobb. Jag kommer att ha gångavstång.
....krypavstånd.
Hissen stannar precis bredvid ingången till jobbet.
 
Good bye "torsdagar from hell" ;)
 
Welcome krypavstånd.
 
Kan ni förstå att jag är upp-över-öronen överlycklig över detta.
Nu jäklar ska det bli ordning och reda på vardagen ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken himla bra lösning! Bra jobbat!

Kram

Svar: Bättre kunde det nog inte ha blivit.....i RIKTIGA livet ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-02-18 @ 05:44:05
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Gunilla A A

Vilken röta på Götebosska. Ha det!

Svar: RÔTA var det. Skönt med litte götteboska.
Yohanna i Las Palmas

2014-02-18 @ 07:44:13
Postat av: Lisbeth

Haha, snacka om rôta som sagt :D
Kanon!
Kram

Svar: Ha ha just precis.
Yohanna i Las Palmas

2014-02-18 @ 11:50:28
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Mor o Far

Det är du verkligen värd så som du kämpat för det här. Kramisar från föräldrarna.

Svar: Tackar tackar.
Yohanna i Las Palmas

2014-02-18 @ 16:50:01
Postat av: Linda

Du har en award att hämta i min blogg :) http://lindahmari.blogg.se/2014/february/jag-fick-en-award-2.html

Svar: Tack så mycket. Jag kikar in.
Yohanna i Las Palmas

2014-02-18 @ 22:34:22
URL: http://lindahmari.blogg.se
Postat av: Ruth i Virginia

Gud va´ skönt!!!
Så glad å dina vägnar!

Svar: Inget emot vad jag är :D!!!!!!!
Yohanna i Las Palmas

2014-02-19 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0