Skrivet den: 2014-04-19 Klockan: 01:23:01

Här ska det börjas igen

....så här förbereds det för att gås på loppis i morgon. 
Det var länge sedan. 
Mycket har ändrats. 
Jag är nyfiken på hur det är nu. 

Och så måste jag fixa något roligt till påskäggen i morgon. Mormor & morfar när de kom hade med sig två stora ägg fyllda med godis så nu tycker jag att det får vara bra på den fronten. 















Annars har vi haft besök här idag och avslutat med grillning på kvällen. 
Samt införskaffat påskris, från vägrenen, tills i morgon. Visserligen inget riktigt ris, men heller inget palmblad. Man får inte vara så knusslig här. 

Vi ska försöka få till lite påsk här. 
Vi får se hur det går. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Bertil

Glad Påsk.

Svar: Hoppas att du haft en GLAD PÅSK också.
Yohanna i Las Palmas

2014-04-19 @ 05:00:21
Postat av: Ruth i Virginia

Oj, va´ jag längtar efter grillad korv!!!

Svar: Det är bara att skruva ihop grillen och tina korvar. Ha ha
Yohanna i Las Palmas

2014-04-20 @ 03:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0