Skrivet den: 2014-04-01 Klockan: 23:17:12

Här har jag tillfälligt avbrott

....när surprise-förkylningen slog till helt oväntat. 

Jag är out if order. 






Jag försöker kurera mig med en ibuprofen, ett par kex, två slizar pizza och tidigt sänggående. 
Är inte riktigt säker på vilken ingrediens jag tror mest på. 
Alla är bra på sitt sätt. 

Men nu blir det inget mer härifrån om det ska bli något tidigt sänggående. 

/Y

PS Termometern visade på hela 37,6 så det är ingen liten struntförkylning detta. Hoppas att jag överlever natten....
....DS

Kommentarer
Postat av: Catarina Hambalek

Krya på dig!

Svar: Tack för det!
Yohanna i Las Palmas

2014-04-01 @ 23:37:09
Postat av: Lisbeth

Huamejen, nej den var illa!! Bädda ner dig du, och kör blandningen du räknade upp.
Om inte annat chockar den nog kroppen xD

Krya på dig!
Kram

Svar: Nej den var inget bra. Hjälpte inget alls. Fattar inte vad det kan vara för fel. Provar ny idag ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-04-01 @ 23:42:12
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Freja

Krya på dig! Det är inte hur hög temperaturen är, det är hur en känner sig som bestämmer hur sjuk en är!

Svar: Det låter bra. För huvaligen vad lite feber känns mycket nu när man kommit upp i ålder. Hur ska det inte bli när man blir gammal på riktigt.
Yohanna i Las Palmas

2014-04-02 @ 19:59:38
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Hehehe / Vid 85 känns det just inte alls. Man går ju omkring i en dimmma för det mesta.
Not to worry about the distant future. :)

Het mjölk med smör och peppar var min mors medicin.

Svar: Hemma-mixade mediciner är bäst.
Yohanna i Las Palmas

2014-04-03 @ 05:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0