Skrivet den: 2014-04-03 Klockan: 00:01:14

Här är det fortfarande tillfällig avbrott

....för gårdagens hemmamix av medicinering fungerade INTE. 






Vilken jäkla natt jag fick. 
Tror aldrig att jag frusit och svettats så mycket. 
Så mycket att jag fick köra täcket i torktumlaren nu ikväll. 
Tänk vad lite feber kan ställa till med ;)

Så jag fortsätter att kurera mig här hemma och det går bra, för i morgon och fyra arbetsdagar framåt har jag blivit tvångskommenderad semester. Jobbkontraktet håller på att ta slut (tänk vad tiden flyger iväg) och alla intjänade semesterdagar måste tas ut. 
Bättre sätt att spendera dem på, än tillsammans med mina föräldrar nu när de är här och tillsammans med skitungarna när de har påsklov, kan jag inte komma på. 
Och med att kurera förkylning, förstås. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Din mamma kan säkert ta hand om dej
och förkylningen OCH skitungarna dessutom.
Hoppas på ultrakvick förbättring.

Svar: Mammor kan ALLT! ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-04-03 @ 05:13:48
Postat av: Caroline

Krya på dig!

Svar: Tack för det!
Yohanna i Las Palmas

2014-04-03 @ 19:20:37
URL: http://barbaskon.blogspot.se
Postat av: Freja

Krya på dig och hoppas att kontraktet blir förlängt!

Svar: Ja DET hoppas jag också. Hoppas hoppas.
Yohanna i Las Palmas

2014-04-03 @ 21:33:47
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0