Skrivet den: 2013-10-03 Klockan: 23:07:00

Här ligger jag i soffan

....och är jäkligt nöjd. 
Ville bara tala om det. 
Yohanna kan vara nöjd. 
Det är förstasidesstoff. 





Jag har tagit helg nu, har ju fredagar ledigt, och ligger här i soffan med en filt. Klockan är inte ens tio och ögonlocken fladdrar oroväckande. 
Mycket troligt att jag kommer att slockna här. 

Jag är jäkligt nöjd med veckan som gått. Den kändes otroligt mycket bättre än förra veckan. Rutinerna och schemat börjar lägga sig. Jag känner mig lite mer avslappnad och varm i kläderna. 

Jag kommer nog att klara av detta med att jobba och sköta hemmet. 

Egentligen ville jag bara skryta och berätta om det. Jag är jäkligt stolt över mig själv. 

Det gick ju så fort ju. 
Jag hann aldrig vara arbetslös, lägga mig på sängen och sova eller skriva de där böckerna som ligger halvfärdiga. 
Men jag klagar inte, jag HATAR att vara arbetslös och söka jobb. Så jäkla förnedrande. 







Men nu tar jag fredag här och går och knoppar tidigt låter de där fladdrande ögonlocken få falla ihop. Fast det är ju inte samma sak i sängen som i soffan framför en tråkig film. 

Nu är det FREDAG!

/Y

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en alldeles underbar helg och njuuuut ! Hälsar Lena

Svar: Tack så mycket det gör vi. Hoppas du njuter också.
Yohanna i Las Palmas

2013-10-04 @ 12:37:05
Postat av: Freja

Så härligt det låter, att vara nöjd och kunna slappa i soffan en fredagskväll. Och det är precis vad jag gör med!

Svar: Skönt att höra att du har det bra också och är nöjd med veckan.
Yohanna i Las Palmas

2013-10-04 @ 22:30:27
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Anonym

Härligt!
Du verkar ha kommit in i livets underbara flow! Stor kram till dig! Och man ska skryta om sig själv för du vet ju faktiskt hur otroligt bra, till och med bäst, du är!

Trevlig helg!

Svar: Vad jättebra det lät. Tack!
Yohanna i Las Palmas

2013-10-05 @ 08:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0