Skrivet den: 2013-10-31 Klockan: 00:27:04

Här har vi pysslat

....med barnen på skolan och kört halloween-tema hela veckan. 

Man skulle nästan kunna kalla mig supermorsa nu. 
Bara det att jag inte är morsa till alla dessa barn ;)

Tjusigt eller hur. 







Det är en monstergirlang. 
Och jag ska väl påpeka att denna är inte gjord av något barn....












Note to myself. 
Inför nästa år. 
Sätt inte tonårspojkar på att klippa små söta figurer i kartong. De är inte i det stadiet i sitt liv där de bryr sig om sånt. 
Och även OM du gör det, förvänta dig INTE att de ska kunna prata svenska samtidigt. 

Och plockar du fram popcornen därtill, ja då är kaoset ett faktum.....

Men vi hade kul i alla fall. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Caroline

Huvudsaken är att man har kul.
Supermorsa, som klipper och klsitar, det låter som höga poäng i vissas öron ;)
Fastän jag inte kommenterar ofta, så är jag in och kikar här emellanåt och drömmer mig bort till varmare breddgrader...

Svar: Ha ha i "vissas" öron. Inte i dina då? ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-10-31 @ 08:30:33
URL: http://barbaskon.blogspot.se
Postat av: Ann-Mari

Ursnygg girlang! Va? Är inte alla karlar intresserade av att klippa ut figurer? ;-)
Happy Halloween!

Svar: Nej! Ja jag blev lika förvånad som du ;)
Yohanna i Las Palmas

Postat av: Freja

Girlangen är i alla fall läcker!

Svar: Jag visst blev den snygg.
Yohanna i Las Palmas

2013-10-31 @ 21:50:42
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0