Skrivet den: 2013-10-09 Klockan: 22:45:24

Här blir det inget roligt

....idag heller. Ja i alla fall inget roligt som JAG har hittat på. Jag ska skicka mig själv i säng. 
Nog talat om att gå och lägga sig tidigt för att man är trött. 

Men jag har sparat en massa roliga/tänkvärda bilder som folk visat  mig och är inte detta ett tillfälle att utnyttja dem så vet jag inte. 

Håll till godo. 


















Ha ha vart får de allt ifrån? Vem sitter och hittar på sånt här?
Klart, mycket kommer från min lillasyster. Vart hittar hon detta?

Kul är det i alla fall. 

Nu, god natt igen. Snart är det fredag. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Godnatt! Och fredag, fredag, fredag, snart är det verkligen fredag, jag dansar min fuldans i ren glädje!

Svar: Dansar DU fuldans? Det skulle jag vilja se ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-10-10 @ 21:38:37
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Mamma på morron - "skön" jämförelse!!!
Trevlig veckända, Yohanna!

Svar: Ja den är rolig. Hur olika det är under förberedandet när familjen ska ut. Men här är det ändå så att pappan är klar sist ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-10-11 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0