Skrivet den: 2013-10-26 Klockan: 00:39:19

Här är det fredags-zzzzzzz

....och det som var måndagsmorgon alldeles nyss med en massa planer inför den nya veckan, har helt plötsligt blivit fredagskväll i soffan. 
Det blev inte mycket av det planerade gjort. 
Det blev annat gjort. 
Man får inte ha bråttom. 




Efter avslutat fredagsdagsverke har vi nu hamnat i soffan framför en film:
Hobbit

Nu får vi se vem som somnar först. I halvtid jan jag väl säga att jag ligger bra till för att vinna. 
Rättelse: jag HAR vunnit. Det snarkas för glatta livet borta i andra soffhörnet. 

Nu väntar lördag och Halloween-pyntning. Ungarna vaknar väl klockan sex i morgon för det. De har tjatat i en vecka nu om när det är dags. 

Zzzzzzzz

/Y


Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Ser ljuvligt ut. Hoppas du inte sov alltför mycket. Det hela ser ju romantiskt ut.
Carpe diem!! (vet inte vad "kväll" heter på latin

Svar: Ha ha nej JAG somnade inte och i detta hem sover INGEN förmycket. Det kan jag lova ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-10-27 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0