Skrivet den: 2013-11-29 Klockan: 00:02:43

Här vankas det mer lyx

....när jag i morgon är bjuden på jul-lunch med jobbet. 
Det är mycket guldkanter i mitt liv just nu. 
Det tackar jag för. 








Söndag: allinclusiveSPA med Älsklingens jobbarkompisar. 
Onsdag: njutningsmiddag med lillasyster. 
Och i morgon fredag: jullunch med jobbarkompisarna. 

Så förberedelser pågår. 








I morrn är det fredag hörrni. 
Helg igen. 
Och vilken helg det kommer bli. 
En hel busslass med släktingar väntas ner. Vi ska sola och grilla är det tänkt. Men de varnar för regn på tv. Det vore ju jäkligt typiskt. Som tur är brukar vädergubbarna inte träffa rött hör så ofta. 

.....peppar peppar ta i trä. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Inget regn för Yohanna och hennes gäster!!! Direkt order till vädergudarna.

Låter som du verkligen har haft, och kommer att fortsätta med en jättefin vecka. Är dej väl unnat. Har just kommit hem från en Thanksgiving Day middag med kalkon och en hel massa sidorätter plus äppel- och pumpkinpaj, Nu blir det sova av, så att jag kan stå ut med liknande imorron.
Livet är tufft ibland. :)

Svar: Inget regn men väl molnigt. Väldigt molnigt. Inget bad i poolen.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-29 @ 04:10:19
Postat av: Ann-Mari

Härligt med sådan lyx! Det är du värd och jag ser att du njuter :-)

Svar: Jaaaaa. Nu njuter jag ;)
Yohanna i Las Palmas

Postat av: AnneliH

Skål och trevlig helg till Er!

Svar: Skål och trevlig helg tillbaka.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-29 @ 12:46:21
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Mor o Far

Va fint, bra ställe du arbetar på, tar väl hand om sina anställda.

Svar: Ja det var en bra gest och vi hade det jättetrevligt.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-29 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0