Skrivet den: 2013-11-25 Klockan: 00:37:53

Här har vi SPA-at hela söndagen

....när Älsklingens jobbarkompis bjöd med oss på överasknings-födelsedagskalas-spa med allinclusive. 

Vilken jäkla dag. 
En sån här borde alla få åka på minst en gång om halvåret. 
Relax total. 
Jag var så slapp när bi kom ut därifrån att jag allvarligt undrade hur jag skulle lyckas ta mig till bilen. 

Men jag lyckades och ligger nu härligt nedstoppad i sängen och väntar på att få sova en härlig relax-sömn. 
Det brukar ju sällan gå som man hoppas så håll en tumme. 

Men vår söndag alltså:



































Så blev det poolhäng efter spa:t och buffé med födelsedagstårta. 






















Och mer poolhäng. 

























Hej då!
Jättefint ställe. 
Ska ni åka på semester och vill slappa och njuta verkar detta vara bra. Speciellt för barnfamiljer. 
Oss till exempel. 
Vi skulle passa för att få åka dit på semester ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

Åh vad mysigt det där såg ut!
Dit vill jag också åka!

(Hoppas att du såg att jag har två bloggar nu en mat och en privat.)

Kram!

Svar: Jättefint! Om du får möjlighet kan jag rekommendera detta ställe.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-25 @ 17:11:49
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0